NAINEN ROMUTUTTI "YSTÄVÄNSÄ" AUTON

Sarjassamme "poliisia ei kiinnosta". Jatkoa tällä viikolla uutisoidun hätäkeskus"pilasoiton" hovioikeuden tuomion
tiimoilta: nainen, joka usutti itseään puolta vanhemman miehen soittamaan hätäkeskukseen, romututti miehen auton sen jälkeen kun tämä oli kertonut naisen osuudesta. - Autoa ensin joku rusikoi (tekijästä ei täyttä varmuutta), mutta sen jälkeen nainen tilasi Romurekan hakemaan auton. - Mies sai tietää tästä vasta sen jälkeen kun auto oli romutettu: Trafilta löytyi tieto. Jostain syystä tähän "pilaan" osallistunut nainen toimitti minulle ääninauhan puhelusta. Hän väittää toimittaneensa nauhan myös ne Espoon poliisille, missä asia oli tutkinnassa, mutta tästä ei ole varmuutta. - Poliisia koko asia ei kiinnostanut. Auto ei ollut vakuutettu. Miehellä olisi mahdollisuus nostaa oma kanne, mutta hän haluaa mieluummin pitää nämä naiset "ystävinään". Nauha on ovelasti pakattu muotoon, josta sitä ei pysty tallentamaan, mutta alla teksti litteroituna. Ihan kaikesta ei saa selvää ja auton omistajan nimi poistettu. Jos joku epäilee nauhan olemassaoloa, facebookissa ykstiyisviestiä minulle niin lähetän nauhan! Harha: Kuuluuko nyt? Paukku: Arvaa mitä se hullu teki... Harha: Ens viikolla hakee sen auton. Eiks oo hyvä? Paukku: On. Paukku: (kuiskaa) Se hullu...on mun miehelle valehdellu, että mull on sen kanssa panosuhde Harha: XXXX vai? Paukku: Joo! Harha: Ootsä XXXXXXssa? Puhut noin hiljaa... Paukku: Joo, kato mä siirryn kauemmas...siis se on tommosen... Harha: (korottaa ääntään) Hei kuuntele nytte, ne hakee sen auton ens viikolla. Mikä päivä sä laitoit sen korjauksen? Paukku: En mä tiedä, mä luulen et se palautetaan. Mut toi on hyvä (naurua). Olit sä taas Iines? (naurua) Harha: En ollu mä... tota sanoin et se on rikottu ja pitää saada pois, et mä saan uuden auton sen tilalle. Sitte mä kirjotin valmiiks, katoin google mapsista ni siel näky XXXXn ??? auto niin näky ??? auto ...mä katoin tarkkaan ne jutut Paukku: yyym Harha: ... mä sanoin, et se on siinä ilman kilpiä ja tälleen... Se sano et niil on niin kiire, et se menee ens viikkoon Paukku: yyym Harha: Mikä päivä tänään on? Paukku: Keskiviikko Harha: Vittu ku se ois menny aiemmin, kato ku...saakohan se hoidettua sitä vitun vakuu... Paukku: Eii se näin nopeesti...kato kun...nythän se vasta makso sen Tieliiton maksun ja se pitää ??? vaikka mitä sen jälkeen.. Harha: Kumpi kerkee eka? Paukku: Ja sit kato mä luulen, et se hinaus ei siitä parkkiruudusta onnistu Harha: En mä tiedä, mutta mä sanoin ??? et se on rikottuna siellä se Jos täst tulee jotain, mä sanon et XXXXXXXX käski itse tilata sen hinauksen Paukku: Joo, mä muistan (hihittelee) Harha: (paskaista naurua) Paukku: Joo mä soitan kun me päästään täst... Harha: Moi!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

AVOIMIA KYSYMYKSIÄ KISSOJEN VAPAANA PITÄMINEN KIELLETTÄVÄ -KANSALAISALOITTEEN PUUHAAJILLE

KISSOJEN HUPILOUKUTUKSET TULISI KRIMINALISOIDA

KENELTÄ KATEISSA?